Söndags fix och busiga barn!

Go kväll!
 
Så här såg rummet ut för en stund sen, har precis grundmålat taket så nu är det ganska vitt. Ska stryka det med grundfärg 1 ggn till och sedan på med den riktiga färgen. Vi är ett bra team min sambo och jag, jobbar i skift :)
 
 
Det ser så hemskt ut på väggarna, tapeten var svår att få av på vissa ställen och lättare på andra. Ska stryka på en primer som får det att släppa bättre. I hörnet satt ett köksskåp som vi tagit ner. Det har varit ett kök här förr, så "skafferiet" ska vi göra om till en garderob .
 
 
Denna byrå fann jag på Jysk, den hade svarta lådfronter och jag kunde inte hålla mig från att måla dom vita direkt, fick sedan en annan idé som jag kan visa senare! Tror att denna blir bra som leksaksförvaring åt lilleman! Han kikar in ibland och jag förklarar för honom att det är hans nya rum, han svarar hela tiden
-neeej! Hans favorit ord just nu :)
 
 
Älskade busungen i sin pyjamas och pappas keps!
 
 
 
Hoppas att din dag varit bra!
Kram
Emelie
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Mormors gull vad mycket ni gjort!!!

2013-02-11 @ 09:57:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0