Glimt från vårt hem..

Lite glimtar från vårt hem..Matplatsen/vardagsrummet har vi tapetserat men golvet ska vitlaseras och fina elementskydd ska sättas upp. Men vi tar allt bit för bit :)Huset var i ganska gott skick när vi köpte det, men nu ska vi sätta vår prägel på det. Ska bli spännande att forma rum för rum :)
Denna fina skål med lock fick jag bl a av min syster och hennes sambo i 30 årspresent. Duken har min farmor vävt, duktiga farmor :)
Älskar dessa stolar, har målat om dem och skavt på dom så dom blir härligt shabby chica. Har ojämna stolar, vilket gör matgruppen mer levande tycker jag men ska finna 3 st stolar till så det ändå blir mer enhetligt!
Lillens matplats. Måste rekomendera detta tallriksunderlägg från Färg & Form. Helt i silikon, bara att torka eller diska och hänga på tork om man så vill. Ligger stadigt på bordet och åker inte av så lätt som vissa andra underlägg. Ett bra köp! Stolsdynan är från Polka Dot och stolen Ikea..
 
Ha en fin onsdag, och ta hand om dig!
Kram
Emelie


Kommentarer
Birgitta

Va fint du bor,härliga bilder. Kram

Svar: Tack så mycket Birgitta!Kram
Em
Emelie

2013-01-31 @ 19:31:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0