Semlor..

God kväll min vän!
 
Idag har det stått stilla på renoveringsfronten. Kändes som att man behöver en paus ibland från att ständigt fixa och trixa med något. Igår målade vi med kvistlack i taket. Ska strykas på en gång till för att försegla dom, sen kan man grundmåla..Jag är glad över att vi bestämde oss för att behålla det tak som kom fram då vi rev ner pappen, kommer att bli fint.
 
Alve var en glad kille idag när jag hämtade honom på dagis. Vi promenade in till stan och gick på stans konditori. Väl där fick Alve smaka på en semla för första gången. Den var riktigt smaskig tyckte han. Tummen upp!
Jag är ganska noga med att min lille kille inte äter så mycket socker men idag fick det gå bra..Man får göra undantag :)
 
Nej dags att krypa till kojs! Hoppas att din dag varit bra!
 
Kram
Emelie


Kommentarer
Ullan

Hejsan!
Det låter finnt att ni behåller det gamla taket.
Kram Ullan (På Vätten)

Svar: ja visst är det:)Vi var osäkra på om det skulle bli fint men bräderna är hela och fina. Plockade bort alla spikar och slipade bort kvar limrester. Så vi hoppas att det blir bra.Kram Em
Emelie

2013-02-03 @ 20:44:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0