Bloggpaus...

Hejsan fina du!
Ja som ni kan se så blev det en lång bloggpaus. Jag blev gravid och mådde väldigt illa och så helt plötsligt tappade jag lusten. Men nu är den tillbaka :)
 
Det har hänt en hel del sen jag skrev här sist, kan väl berätta lite vad som hänt sen sist..
 
Den 17 april blev vi föräldrar för andra gången då vår lille skatt Charlie kom till världen! Alve är den stoltaste storebrodern och nu är vår familj mer komplett. Älskade barn! Jag kan berätta lite om graviditeten och förlossningen i ett annat inlägg.
 
Alve har blivit 3 år och har växt mycket under sommaren. Han är lika busig som vanligt men pratar och förstår mer. Det kommer en massa roliga saker ut ur hans lilla mun och jag får nog börja skriva ner dom så jag kan berätta för honom när han blir stor. Han är glad i sin lillebror och säger varje dag nästan att han älskar Charlie. Men lite tjyvnyp och smällar har Charlie fått tagit :)
 
Min lillasyster Denise och hennes Tony har fått en liten tjej, Millie. Så jag har blivit en stolt moster igen!
 
Min kärlek C har fyllt 30 år och så har vi haft dop för Charlie också. En hel del kalas och festligheter har det varit på sistone.
 
Det har hänt en hel del som jag i denna stund inte kan komma på då det är ett år sen sist jag skrev, men vi bor kvar i vårt Haga hem och renoverar långsamt och klurar på olika lösningar och sätt att få vårt hem att bli som vi vill ha det. Vi har målat staket i sommar, byggt en helt ny entré och fått upp ett kryssräcke. Med två små barn så har vi inte haft så mycket tid tyvärr men jag är stolt över det vi hunnit :)

Ha en fin söndag, hoppas att du kommer att kika in här:)
Kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0