Himlen är oskyldigt blå...

Hejsan fina du!
 
Jag har inte haft kraft eller ork att skriva i bloggen på senare tid. Det har hänt en familjetragedi och mitt hjärta blöder.
 
För två veckor sedan åkte min syster och sambo in till BB med värkar. Hon var i v 38 och vi var alla förväntansfulla, man hade gått och längtat och sett hur lyckliga dom var. Tyvärr klarade sig inte lillen och dom blev föräldrar till en ängel. Han finns däruppe och vakar över oss. Jag känner mig arg och ledsen på hur orättvist livet kan var..
Som familj kommer vi bara att fortsätta att stötta och ge kärlek. Finns inga ord som hjälper i denna svåra tid..
 
    
 
 
 
                                                         Ta hand om varann! Visa kärlek!
 
Kram
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0