Söndag med bebishäng

                                                 Min högravida syster Denise och Linda
 
 
                                                                          Johanna och jag
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej hej!
 
Ovan lite bilder från " Via Appia". Vi var där med jobbet i torsdags för att avtacka min lillasyster.
Rekommenderas starkt om man vill äta god mat i Karlstad!
 
Denna helg har gått väldigt fort. Igår var det en traditionell stadsfest i stan och vi promenerade ner för att kika och ta del av festligheterna. Åt mjukglass och fyndade lite :) Umgicks med Camilla och barnen och träffade några vänner. Sen på em kom C:s bror på besök och vi grillade. Han stannade över natten och Alve busade och hittade på en massa hyss med sin farbror så dom båda var helt utslagna :)
 
Alve har varit omöjlig nu att lägga på kvällarna och har vaknat tidigt 2 dar i sträck. Igår 05.30 och idag 04.30..
Han brukar vakna vid 06 så vi är vana att gå upp tidigt men nu blir det ännu tidigare mornar.. Riktigt trött blir man på dagen sen.. Att han sen brukar krångla på natten gör det inte bättre. Nej, en ändring måste till.
 
Idag har vi haft min fina vän Annika på besök med hennes lilla Alva! Så söt! Hon fick Newbie kläder från oss i present då vi inte träffat henne förrän idag. Tiden går fort! Skönt var det att få umgås och tjöta lite!
Alve var till sig av förtjusning och kunde inte låta bli att pussa en massa på henne.
 
Sov gott!
Kram
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0