Äntligen helg!

 
Bananpannkakor med kokos!
 
 
Så var det dax för helg, härligt! Jobbat en del under veckan, varit jätteförkyld så jag har tagit det lugnt. Idag var Alve och jag var till öppna förskolan en timme och sen lunchade vi med tjejerna, Annie och Sabine. Barnen var med också såklart ;) Väldigt gott var det på "The Oven"!
Dessa goda pannkakor ovan gjorde jag igår, testade att blanda i banan och kokos i smeten och jag tyckte att det blev lyckat. Ringlade mörk sirap på råsocker över, mums!
 
Grabbarna var till badhuset en stund förut och jag kunde fixa lite i barnrummet ostört :)
Behöver köpa lite nya hyllor och nån slags förvaring. Så här blev sängen:
 
 
före
 
 
efter
 
 
 
 
Tyvärr blev det lite oskarpa kvällsbilder men håll till godo ;)'
Ha en fin fredagskväll!
Kram!
Emelie


Kommentarer
Pamela

Jättelfint Emelie!
Och pannkakorna såg visst smaskiga ut ;-)

Svar: haha tack Pamela!
Emelie

2013-04-13 @ 07:18:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0