Mello lördag!

Hej på er!
 
Idag är det dags för Melodifestivalen igen och min vän Sandra som vanligtvis bor i Bålstad är i stan. Jag jobbar denna helgen i Karlstad på Headspot och det passar perfekt att hon är här samtidigt :) Då kan vi umgås som förr och prata minnen men också om livet som pågår nu och uppdatera varann. Härligt! Vi ska självklart se på Mellon också. Hoppas att det är en låt man faller för denna gång, hitills har ingen känts självklar..
 
För er som undrar vad som händer i barnrummet hemma så har taket grundmålats 2 ggr med vit färg och halva taket har målats med den riktiga färgen. Ser ut att bli riktigt bra! Först funderade jag på om man skulle försöka spackla igen lite spikhål mm men det är snyggt att det är lite " ovårdat". Blir charmigt så! Får se vad C hinner med i helgen i rummet. Blir en far och son helg, vilket jag tror dom också kan tycka e skönt :)
 
I går kom min sambo´s bror med våra stolar som jag ropat i på en auktion. 4 rokokko stolar som ska målas vita och kläs om. Det kommer ta sin tid och känns inte som prio ett just nu men jag återkommer med före- och efter bilder sen!
 
Ha en fin dag!
 
Kram
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0