Bröllop och värme :)

 
Hej söta!
 
Vilket härligt väder vi har! Otroligt fint är det ute nu och det är grönt och fint överallt! Äntligen!
Igår var jag och Alve med hans dagis på en utflykt i skogen. Vi hade packat picnic korgen med smarriga grejer och hängde med våra grannar som även dom har en son på samma avdelning. Pojkarna kommer bra överens fast att Alve är mycket mindre. Dom har fått en fin kemi!
Vi grillade korv och barnen hade en lite äventyrsbana i skogen som dom lekte i. Alve kunde inte riktigt hänga på där men jag gjorde så gott jag kunde så att han också fick testa. Det var en svettig mamma må ni tro som sprang runt hela tiden :)
Träffade sen Camilla och barnen i stadsparken och barnen fick leka och fika. Väldigt bra lekplats där, där har någon verkligen tänkt till!
 
Har sjungit på ett bröllop idag. "Kärleksvisan" och "Du är allt" blev det. Gick bra och det var så kul att få se alla vackra människor. Fina håruppsättningar och vackra kläder. Bruden var så vacker och bröllopsparet stod med tårar i ögonen när jag sjöng så jag är så fylld av kärlek idag ;)
Nu väntar en schlagerkväll med goda vänner! Grillen ska tändas, tillbehören göras och det bästa blir att duka upp bordet i trädgården!
Fast tror att efterrätten äts inne så vi inte missar något;) Heja heja Robin Stjernberg och Sverige!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0