Happy Valborg!

Hej hej!
 
Här har känslorna hoppat upp och ner dom senaste dagarna, förväntan, sömnlöshet, oro, ångest, glädje som snabbt kastades om till hopplöshet, kärlek, glädjetjut..Vad dillar jag om undrar ni? Jo, min älskade gamla flygel har nu kommit hem! Yihoo!
 
Det hela började med att jag köpte min grannes flygel, visste inte vart jag skulle ha den då vi bodde i lgh. Fick den nedflyttad till lägenheten i Karlstad och ställde den i extrarummet. När vi sedan flyttade så fick den bo på ett magasin då vi inte ville flytta den igen innan vi köpte hus. Nu två år senare har den flyttat in till oss i Haga!
Jag hade tänkt ha den i sovrummet (?!) då vi har mycket plats där och den passar bra med den mer svarta inedningen där. Tyvärr stod flyttgubbarna och kliade sig i huvudet, det skulle aldrig gå! Så vi ställde i den i vardagsrummet, vilket visade sig bli ganska bra! Får nu tänka om lite.. Ska visa lite bilder på hur det såg ut :)
 
Hade ni en bra Valborg igår? Vi firade i Mangskog hos Camilla och Jerry. Skulle firat i stan med våra grannar men tyvärr blev deras son dålig. Men det var mysigt i Mangskog med brasan,tal och körsång.Min lille son var jätte förundrad över fyrverkerierna, och vi stod kind mot kind och tittde upp mot den fina himlen, åh vilka minnen som skapas.. Han sprang mot brasan och försökte blåsa mot den så mamma fick springa en hel del :)
 
 
 
 
Äntligen ;)
 
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0