Värme

Tjingeling!
 
Idag har det varit varmt och gott ute. Vi gick en promenad ner till stan och passade på
att köpa glass vid torget. Svårt är det att klä Alve nu tycker jag för utomhuslek, det blir antingen
för avklätt eller för påklätt..
 
Vid 17 kom ett blivande brudpar och hämtade mig och så åkte vi till Musikhögskolan. Jag skulle öva med pianisten och dom ville gärna med och höra hur det kommer att låta i kyrkan. Lite ovanligt för mig att dom ville lyssna på repet då jag vanligtvis övar själv med pianisten eller kör igenom en timme innan i kyrkan.
Men det funkade bra och dom var nöjda :) Bröllopet äger rum i juni och det är så fina sånger dom har valt så det ska bli kul att få framföra dom i kyrkan. Jag ska även få sjunga på ett annat bröllop i slutet på maj och även där har brudparet valt bra sånger. Det är verkligen en ära att få vara delaktig på deras stora dag!
 
Fick besök ikväll av mina föräldrar så vi har grillat och umgåtts, saknar dom så när vi ses så sällan. Besöket uppskattades verkligen. Lillen fick ett förskott på sin födelsedagspresent, en egen sandlåda :) Den var beställd så nu väntar vi bara på leverans :)
 
 
 
 
kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0