Öland

 
 
Hejsan!
 
Nu är vi tillbaka efter vår semester på Öland. Hade en skön och härlig vecka tillsammans med familjen.
Min mamma, pappa, syster M, syster D och hennes sambo T var också med. Bodde tillsammans i mammas och pappas stora husvagn. Det var riktigt roligt att bo så "nära" då vi inte ses så ofta och man kan passa på umgås, äta och dricka gott, och spela en massa kort. Många kiknande skratt blev det inpå sena natten. Tyvärr var Alve dålig dom första nätterna och skrek sig igenom dom. Det var jobbigt då man inte visste varför han hade ont men han hade troligtvis höstvirus, blåsor under tungan och fötter. Med lite Alvedon och lättsmält mat gick det över efter några dagar.
 
Vi besökte Ölands djurpark, Långe Jan, Borgholm, och Solliden. Solliden är så vackert och det lilla gulliga cafét brevid har en känsla av av man sitter i någons trädgård..
 
Kalmar stad besökte vi också och vi passade på att kolla på föreställningen "Älskling, jag är visst gift?" med bl a Thomas Petterson.
Den var jättebra! Oj, vad mina föräldrar skrattade, tror pappa nästan fällde en glädjetår ;) Passade på att krama om goa Thomas då vi inte setts på ett tag. "Jobbat ihop genom Diggiloo och han är så jordnära och trevlig!  
 
Stannade till i Jönköping sista natten, var sen till Gränna och tog sedan ett sista shoppingstopp i Örebro innan vi kom hem till lilla staden. Åh vad skönt att vara hemma även om vi haft det enormt trevligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Getterna gillade Tony ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag, mina 2 systrar och Alve blev placerade där av mor och far, lovar ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Med solen i ögonen kan man se såhär bekymrad ut hihi
 
Det var lite bilder från semestern, imorn tänkte jag visa några till!
Sov gott!
Kram
Emelie
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0