Härliga Fredag!

Hej hej!
 
Igår hade jag en ledig dag tillsammans med min son. Vi tog en långpromenad efter hamnen ut till Sågudden. Det är så vackert där! Tog oss en lekstund i parken där och vi fick syn på en ekorre som vi försiktigt smög på. Söt den var som med skräckblandad förtjusning tittade tillbaka innan den bestämde sig för att det var säkrats att hoppa upp i närmsta träd. Alve var verkligen lugn och lyssnade på mig och det var kul att se.
Han sa en "mening" igår förresten. -Hej ja,pappa! (Hej då pappa). Han har inte sagt två ord ihop förut vad jag hört :)
 
Vi lunchade i stan med min granne Pamela och sen hem för att fixa till mig. Åkte in till Karlstad för en middag på "Via Appia" med arbetskompisarna, Johanna, Linda och syrran Denise. Syster Yster " går nu hem" för att hon ska få en liten kille. Hon är riktigt stor nu!
Go mat är det där, man får välja en köttbit som man sedan steker själv på ett stenblock, sen får man äta en massa gott i en tillhörande buffé. Passade på att ta ett glas vitt också när man är barnledig sådär :)
 
 
 
 
 
 
Lägger in bilder ikväll från middagen! :)
Ha en härlig dag!
Kram
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0