Långledigt

Hejsan!
 
Skönt det har varit med långledigt. Vi åkte upp i lördags till mina föräldrar i Hagfors för att fira påsken. Min storasyster bjöd på god påskmiddag och det blev en del recept som jag måste komma ihåg att skriva upp :)
Alve fick busa med sina två kusiner Ville och Meja, synd att vi inte bor närmare varann. Dom ses för sällan.. Han fick äta av påsk tårtan som jag hade med mig och sen somnade han inte förrän sent. jaja ett undantag får man göra! Glad och pigg kille var det dagen efter iallafall!
 
På söndagen var jag till sunnemo,utanför Hagfors och sjöng på ett dop. Var ett fint dop och lille Elton blev lugn av sången, där emellan var han lite ledsen. Väldigt söt bebis! Kul var det att träffa Emelie också! Hennes bror var pappa till Elton. Hon är gravid i 8 månaden så det är inte länge kvar nu! Jättevacker var hon som bar upp den stora fina magen.
 
Idag åkte C iväg på en fisketävling, så jag och Alve hade förmiddagen för oss själva. Vi promenerade till parken, Alve somnade så jag köpte en latte, strosade runt och bara njöt av det fina vädret. Så härligt det har varit idag! 
Sen efter att han kom hem fick vi lite saker gjorda. Som att tvätta bilarna, städa och måla utdragsängen.
Undrar du hur den ser ut kommer bilden här :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Mammas påskgubbe!
 
 
Hoppas att du haft en fin påskhelg!
Kram
Emelie


Kommentarer
Emelie

Tack för komplimangen, alltid trevligt att bli kallad vacker när man känner sig som en flodhäst :) Tack än en gång för den fina sången, alla tyckte det var så fint!! :) Hoppas vi ses snart!! Kram

Svar:
Emelie

2013-04-02 @ 20:16:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0