Pappa, kom hem för vi längtar efter dig..

Tjingeling!
 
Hoppas att allt är bra med dig/er! Här är allt toppen just nu! Föregående vecka var min älskling bortrest och jag fick testa på att vara ensamstående mor :). Det gick galant! Med hjälp av svärfar så kunde vi pussla ihop det med jobb och dagishämtningar. Men det var en efterlängtad pappa som kom hem igår!
 
I helgen fick jag och Alve besök av mina föräldrar också. Dom hade precis kommit hem från Paris och kom för att göra oss sällskap lördag till söndag. Var jättemysigt och dom orkar inte sitta still när dom är här så vi hjälptes åt att storstäda hela huset. Tvätta fönster, dammsuga, skura, fixa i förråden, tvätta, plocka och dona. Tack, ni är guld värda! Efter att dom hade åkt så målade jag Alve´s säng en gång till. Nu har den en strykning kvar :) Ni må tro att jag var trött! Jobbat hela veckan, haft oroliga nätter med Alve, tidiga morgnar och detta på helgen! Trött men glad!
 
Igår jobbade jag i Karlstad, stängde butiken vid 19 och kom inte hem förens 21.30.. Blä dom dagarna är inget vidare men som tur är, dom är få!
 
Hoppas att din dag blir precis som du/ni tänkt eller till det bättre ;)
 
 
 
Nybadad sötnos!
 
Kram!
Emelie
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0