Söndag

Tjingeling!
 
Igår pratade jag om Mellon som jag såg fram emot och skulle sitta bänkad framför.
Tyvärr missade vi hela showen :(
Jag och min vän Sandra var till puben Harry´s och träffade gamla killkompisar. Det var så trevligt att vi inte ville pallra oss hem för att se Melodifestivalen..Blir till att se reprisen ikväll på svtplay!
Det var 3 ganska nyblivna pappor och 1 blivande pappa som vi mötte upp. Där kom vi, 2 barnsmamman Sandra och jag, mamma Emelie, vad livet har ändrats!  Vi kunde inte hålla oss från att prata bebisar, barnvagnar, förlossningar, hus mm. När vi äntligen kommit ut för att ta en öl :) Fast det är klart att det inte bara blev om det, riktigt trevligt var det iallafall!
 
Jag har gått och varit nyfiken på vad vi ska få för nya grannar. Huset brevid oss har blivit sålt, och snart är det dags för dom nya att flytta in. Våra nuvarande grannar har varit borta mycket och idag fick vi äntligen veta! Det kommer att flytta in ett ungt par i vår ålder. Kul! Låter som att jag är västa Ove Sundberg haha. Jag har bara hoppats på att eftersom huset ligger så nära oss att det vore trevligt med ett ungt par. Som kanske kommer att ha barn i Alve´s ålder. Får väl gå dit med en god paj som dom gör i Desperates Housewives:)
 
Må gott!
Kram!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0