Barnvagn

Heej!
 
Varit lite stilla på bloggen :)
Mello lördagen i karlstad var kanontrevlig, Robin med låten "You" var min favvo. Han är så duktig! Så jag höll på honom sen genom finalen i lördags också och tycker att han är en värdig vinnare!
 
Vi har köpt en ny barnvagn under veckan och jag är jättenöjd. Vi har haft en Brio Happy, med liggdelen i plommon färg samt sittdel i svart och vi har varit så nöjda med den. Nu ville jag ha en lättare och smidigare vagn till Alve som blir en perfekt vår vagn. Slog till på denna:
 
 
Phil & Teds Explorer. Det som är så bra med denna, förutom att jag tycker att den är snygg också ;) är att man kan sätta till en syskonsits sen när vi bestämmer oss för att ge Alve ett syskon. Så behöver man inte ha en så bred vagn :)
Mycket nöjd!
 
Så här ser Brio Happy ut, fast vår var som sagt plommonlila :)
 
 
 
 
 
Ta hand om dig!
Kram
Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0