Lördag

Hej! I torsdags åkte jag och Alve upp till mor och far i Hagfors. Vi stannade 2 nätter och det var roligt för lillen att få träffa sin älskade mormor och morfar. Hann med att träffa min systers familj, farmor, mormor och hennes Tage. Blev en spontan, oplanerad liten tur då vi insåg att det var ett tag sen vi var dit. Fick ta den kära gamla bussen som tar 2 h nästan, ner till karlstad idag..Nu var jag ironisk. Den turen har man åkt så många gånger och det är inte roligt. Med bil tar det runt 1 h..Fick gå upp 05.30 imorse för att vara nere i tid och öppna butiken i Karlstad. Min älskade C och Alve sov så gott när jag tassade ut ur gästrummet imorse. Men men nu med lite kaffe i magen så ska vi väl fånga denna dagen också ;) Kram på er! Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0