Mello lördag

Tjingeling! Idag är det Mello kväll i karlstad och eftersom jag jobbar helg här så tänkte jag att varför inte gå och kolla. Min vän Malin och jag ska till löfberg lila arenan och kika. Har inte hört alla bidrag men ser fram emot mellanakten och Pers´s mellansnack. Peter kommer ju också att förgylla kvällen. Jag vet..Men jag har alltid gillat honom! Under vecka som gått har jag hunnit fixa en massa, jobbat, vårstädat och fått massage, underbart att få unna sig! Eller som massören sa:-säg inte att du unnar dig, du är VÄRD detta :) Dock gjorde det väldigt ont då jag hade en massa knutor som skulle bort. Så det var skönt och gjorde ont emmellanåt! En sak som jag aldrig testat förut var att hon satte sugkoppar på ryggen, för att öka cirkulationen. Av dem har jag 3 stora blåmärken nu så det är tur att jag inte ska gifta mig ;) Min syster har nu kommit hem från Barnhemmet i Estland där hon varit och gett gåvor, skänk pengar från välgörenhetsgalan i Hagfors samt lärt barnen dansa. För er som inte vet det anordnade hon en konsert i Hagfors kyrka där inträdet och gåvorna gick till barnen i Estland. Hon och hennes gamla musikal klasskompisar från Balettakademin i Göteborg uppträdde och det var väldigt lyckat. Tyvärr kunde inte jag vara med och sjunga då jobbet fick gå före, men jag känner mig stolt över dem som medverkade samt för min älskade syster. Är så nyfiken på bilderna från barnhemet! Jag själv sjunger inte så mycket nu men fick en bröllopsförfrågan i går och det är kul att fortfarande hålla det igång med dop, bröllop, begravningar osv. Då tänker man tillbaka på tiden på Kulturama i sthlm, åren utomlands som showartist, olika uppträdanden och körslaget med Rongedalskören.. Allt kommer tillbaka :) Ha en skön lördag, var rädda om varann! Kram! Emelie


Kommentarer
Petra Eriksson

Hej Hopp! Här var det trevligt att titta in bland alla inlägg!
KRAM Petra E
www.romantiskahem.blogspot.com instagram romantiskahem

2013-03-11 @ 12:24:52
URL: http://www.romantiskahem.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0