Marknadshelg och familjemys!

 Min farmor fick skjutsa runt på Alve
 
Mamma och Alve åker karusell
 
 
Kusinerna busar i badet
 
 
Älsklingen grillar medans min farmor tittar på barnen i väntar på middagen
 
 
 
 
 
Fina pappa!
 
Hejsan!
 
Hemma igen efter en härlig marknadshelg i min gamla hemstad. Mina 3 systrar med repektive och barn kom hem och vi kunde äntligen samlas för lite marknad, karuseller, grillning, bad och firandet av mors dag!
Åkte dit i torsdags och kom hem i sön så det har varit en intensiv men rolig helg!
 
Blev firad på sängen av min älskade C och Alve varav lillen ville smaka på allt på brickan,sötnöten :)
Fick 10 triss varav jag vann 60 kr..haha ingen stor vinst där inte!
 
Nej, nu blir det till att krypa till kojs. Är så trött! Hade hoppats på att få komma hem i god tid men tåget var tvunget vänta 1 h extra efter vägen, så 1,48 h hem blev det istället för 48 min..
Gäsp!
 
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0