Stelton

Hej!
 
Igår var det en låång dag ;) Jobbade till 19, såg folk komma lättklädda och pratat om den sköna värmen ute medans man själv var  inne i butiken. Åh vad man längtade ut!
 
Tåg pendeln hem, hämtade några paket och skyndade mig hem. Precis när jag kom fram till huset kom svärfar hem med lilleman. Han och C hade passat honom en stund då min C var en tur till Gräsmark.
Alve hade med sig en leksaksborrmaskin samt tillbehör som han hade fått i present. Han älskar dom riktiga verktygen så det var kul att han fått ett mer barnvänligt set.
Lille sötnöten ville inte släppa borren när han skulle krypa till kojs. Ok då tänkte jag, försökte ta den några gånger under protest men det hela slutade med att han somnade med den hårt kramandes.
Åh, mamma älskar dig från månen och tillbaka!
 
Denna snygga lilla presskanna från Stelton har jag suktat efter ett tag, det var den jag hämtade på hemvägen! Ska kolla hur den funkar, blir bra att ha den ute som en termos också tänker jag..Någon som har en som kan säga något om den? Nappade nämligen på ett erbjudande från PLAZA Interiör, min favvo tidning. 12 nr och denna kanna för ett superpris! Kolla upp det om du gillar PLAZA! Dagens tips! ;)
 
Ha en fin dag!
Kram
Emelie 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0