Vitt staket och ljuva toner

Hej Tisdag!
 
Har jobbat hela dagen och varit så trött..Slutade 19 och när jag kom hem till stan med tåget åkte jag direkt och repade med kantorn inför helgens bröllop. Hon var duktig och det kändes skönt att vi fick ett bra samspel :)
 
Min sambo och jag har kollat på lite olika staket ikväll, funderat och mätt ute. Får se vilket vi väljer men här kommer lite inspiration:
 
bild lånad från dreammyhousecammy.blogspot.com
 
 
Bild lånad från hemmakatten.blogg.se
 
 
Bild lånad från mellanhimmeljord.blogg.se
 
Ålskar "hattarna" på den översta bilden och pinnarna på dom t andra. Något liknande vill jag ha ;)
Nu blir det bums i säng!
Sov gott!
Kram Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0